HEY IM MOVING TO THIS SITE HTTP://TIMENTIMUN.BLOGSPOT.COM

Tuesday, December 22, 2009

maaf HARI IBU


Hari ini, 22 Desember 2009
Mereka bilang, HARI IBU

Everywhere I can find people say “Happy mother’s day”

From my deepest heart wanna say like that to my mom. But, I’m really shy. Too afraid.
One word “LOVE”
I love my mother, my only one mother

Sampai saat ini, aku belum pernah sekalipun mengatakan selamat hari ibu padanya.
Ibu mana yang tak ingin anaknya mengucapkan selamat hari ibu padanya. Yah, I feel it same with my mother’s feeling.

Maaf mama, aku belum berani. Ingin rasanya aku berikan padamu benda yang mungkin menyimbolkan rasa sayangku padamu. Tapi aku masih belum cukup mampu, bahkan ucapan pun tidak kuberikan.


A thousand sorry for u, mom.
Hope u can hear my whisper “love you, happy mother’s day
sorry, mother's day

4 comments:

  1. too bad kan kalau kita tak boleh cakap perkataan tu. sometimes it happens to ppl who love most. and orang yang kita tak sayang sepenuh hati, senang2 saja cakap perkataan tu. contohnya, aku dulu suka hati saja cakap i love u to my ex. walhal aku tak maksudkannya.

    but believe me. u have to say the word to ur mother. kamu boleh. once kamu dah cakap. x jadi masalah nak cakap lagi.

    it's better late than never kan?

    ReplyDelete
  2. it's not easy .
    really hard to say "love u mom"
    but, i realized . better late than never :)

    tapi seolah olah ada batas antara me and my mom . afraid . shy

    ReplyDelete
  3. hmm aku juga sering ngerasa begitu, tapi aku tau aku yakin i love my mom so much duh ke toilet dulu deh apus air mata hehehe

    ReplyDelete